Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo 159 (939_) 2.0 JTDM (939AXR1B) (2010.06-2011.11) 136km » 1889 lpr
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 159 (939_) 2.0 Jtdm (939axr1b) (2010.06-2011.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1889 LPR

1889 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1889
Pompa hamulcowa 1889
1889
lpr 1889 Pompa hamulcowa
203.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1889, P16752

numer części:

1889

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
nr EAN8032532024133
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1889 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C4, A6 C5, PORSCHE 911, 911 TARGA, BOXSTER, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 11.94-08.05
numery OEM:
AUDI      8D0611021B
PORSCHE      99635591000

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1889 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1889 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.