Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault MEGANE III liftback (BZ0/1_, B3_) 2.0 TCe 220 (2013.11-???) 220km » 1892 lpr
wybrany samochód: 
Renault Megane Iii Liftback (bz0/1_, B3_) 2.0 Tce 220 (2013.11-???) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1892 LPR

1892 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1892
Pompa hamulcowa 1892
1892
lpr 1892 Pompa hamulcowa
165.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1892, P11922

numer części:

1892

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBendix
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu10 x 1 (5)
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532024164
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1892 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: CITROEN JUMPER I FIAT DUCATO PEUGEOT 306, 306/HATCHBACK, BOXER 1.4-2.8D 07.90-06.06
numery OEM:
CITROËN      4601C8
FIAT      9946055
PEUGEOT      4601C8

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1892 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1892 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.