Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.2 E Turbo quattro (1986.08-1990.11) 165km » 1922 lpr
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Sedan (443, 444) 2.2 E Turbo Quattro (1986.08-1990.11) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1922 LPR

1922 Pompa hamulcowa LPR
197.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1922, P02730

numer części:

1922

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]25,4
System hamulcowyTRW
nr EAN8032532024461
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1922 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, A8 D2 VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-6.0 03.94-05.05
numery OEM:
AUDI      4D0611021
AUDI      4D0611021A
VOLKSWAGEN      4D0611021
VOLKSWAGEN      4D0611021A

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1922 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1922 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.