Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Piaggio ZIP Zip 25 Base (SSL) (1996.01-1999.12) 1km » 1956 lpr
wybrany samochód: 
Piaggio Zip Zip 25 Base (ssl) (1996.01-1999.12) 1km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1956 LPR

1956 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1956
Pompa hamulcowa 1956
1956
lpr 1956 Pompa hamulcowa
150.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1956, P08446

numer części:

1956

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]22,225
nr EAN8032532024799
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1956 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN MAZDA 121 III, 121 III/HATCHBACK 1.0-1.8D 08.95-08.03
numery OEM:
FORD      1007616
FORD      1015248
FORD      1031616
FORD      96FB2140BE
MAZDA      1E0343990
MAZDA      1E0343990A
MAZDA      1E0343990B
zamienniki:
H22977.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1042
brak
FERODO
4006567
brak
GIRLING
822560
brak
NK
402387
brak
VALEO
H229146.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1956 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1956 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.