Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Daihatsu TERIOS (J1_) 1.3 4WD (J102) (2000.10-2005.10) 86km » 1968 lpr
wybrany samochód: 
Daihatsu Terios (j1_) 1.3 4wd (j102) (2000.10-2005.10) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1968 LPR

1968 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1968
174.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1968, P08320

numer części:

1968

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN8032532024911
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1968 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: FORD COURIER, FIESTA III, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, PUMA, MAZDA 121 III 1.0-1.8D 05.91-08.03
numery OEM:
FORD      1007621
FORD      1015251
FORD      96FB2140HA
MAZDA      1E0743990
zamienniki:
H23992.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 24 015
brak
BREMBO
FHM1278
brak
FERODO
4007461
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1968 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1968 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.