Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Iveco DAILY IV Furgon 35C13 V, 35C13 V/P, 35S13 V, 35S13 V/P (2007.07-2011.08) 126km » 4249 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Furgon 35c13 V, 35c13 V/p, 35s13 V, 35s13 V/p (2007.07-2011.08) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4249 LPR

4249 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4249
Cylinderek hamulcowy 4249
4249
lpr 4249 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4249 lpr
Cylinderek hamulcowy 4249 lpr
Cylinderek hamulcowy 4249 lpr
Cylinderek hamulcowy 4249 lpr
25.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4249, C10084

numer części:

4249

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]17,46
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
Rozstaw śrub mocujących [mm]21
nr EAN8032532011911
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4249 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: OPEL KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.2-2.0 09.81-07.94
numery OEM:
OPEL      550042
OPEL      550057
OPEL      550125
VAUXHALL      8967749
VAUXHALL      90167545

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4249 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4249 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.