Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel KADETT E (T85) 1.6 D (C19, D19) (1984.09-1989.01) 54km » 4411 lpr
wybrany samochód: 
Opel Kadett E (t85) 1.6 D (c19, D19) (1984.09-1989.01) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4411 LPR

4411 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4411
Cylinderek hamulcowy 4411
22.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4411, C04144

numer części:

4411

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm]8,9
System hamulcowyAP Lockheed
Wymiar gwintu3/8 24 UNF
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532013519
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4411 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUSTIN MINI II, FORD TRANSIT, INNOCENTI MINI, ROVER MINI, MINI-MOKE, SAAB 96 1.0/1.3/1.5 10.57-05.01
numery OEM:
AUSTIN      17H8152
AUSTIN      21128
AUSTIN      GWC1002
AUSTIN      GWC1102
MG      17H8152
MG      21128
MG      GWC1002
MG      GWC1102
ROVER      17H8152
ROVER      17H8152EVA
ROVER      21128
ROVER      GWC1002
ROVER      GWC1102
SAAB      7162421
SAAB      7180722
RELIANT      17H8152
RELIANT      21128
RELIANT      GWC1002
RELIANT      GWC1102

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4411 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4411 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.