Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D (1997.03-2002.04) 68km » 4937 lpr
wybrany samochód: 
Peugeot 306 Break (7e, N3, N5) 1.9 D (1997.03-2002.04) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4937 LPR

4937 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4937
Cylinderek hamulcowy 4937
4937
lpr 4937 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4937 lpr
Cylinderek hamulcowy 4937 lpr
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4937, C16354

numer części:

4937

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
Rozstaw śrub mocujących [mm]26
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN8032532016978
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4937 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: VW TRANSPORTER T2, TRANSPORTER T3 1.6-2.1 08.67-07.92
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2116110471
VOLKSWAGEN      211611047D
VOLKSWAGEN      211611047E
VOLKSWAGEN      211611047F
VOLKSWAGEN      251611047

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4937 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4937 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.