Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel ASTRA F kabriolet (T92) 2.0 i (1993.03-1994.10) 115km » 5151 lpr
wybrany samochód: 
Opel Astra F Kabriolet (t92) 2.0 I (1993.03-1994.10) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5151 LPR

5151 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5151
Cylinderek hamulcowy 5151
5151
lpr 5151 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5151 lpr
Cylinderek hamulcowy 5151 lpr
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5151, C26816

numer części:

5151

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
System hamulcowyAISIN
Rozstaw śrub mocujących [mm]35
nr EAN8032532019054
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5151 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: DAIHATSU TERIOS 1.3 10.97-
numery OEM:
DAIHATSU      4757087401
DAIHATSU      4757087401000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5151 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5151 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.