Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro (1990.12-1994.07) 174km » 6012 lpr
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Sedan (4a2) 2.8 E Quattro (1990.12-1994.07) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6012 LPR

6012 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6012
242.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 58.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6012

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]25,4
MateriałAluminium
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8032928123808
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6012 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: HYUNDAI ELANTRA III, TUCSON, KIA SPORTAGE II 2.0/2.0D/2.7 06.00-01.12
numery OEM:
HYUNDAI      585102E100
zamienniki:
M 30 018
brak
BREMBO
FHM1524
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6012 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6012 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.