Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Smart FORTWO Cabrio (451) 1.0 Turbo (451.432) (2007.01-???) 84km » 6054 lpr
wybrany samochód: 
Smart Fortwo Cabrio (451) 1.0 Turbo (451.432) (2007.01-???) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6054 LPR

6054 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6054
Pompa hamulcowa 6054
6054
lpr 6054 Pompa hamulcowa
290.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

P30590

numer części:

6054

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
otwór Ø [mm]23,8
System hamulcowyBosch
nr EAN8032928135290
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6054 LPR

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.3D-2.0D 01.10-
numery OEM:
FIAT      0000077368348
FIAT      77365231
FIAT      77368348
OPEL      558223
OPEL      558224
zamienniki:
M 23 141
brak
BREMBO
FHM1516
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6054 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6054 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.