Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen POLO coupe (86C, 80) 1.3 D (1986.08-1990.08) 45km » 6155 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Coupe (86c, 80) 1.3 D (1986.08-1990.08) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6155 LPR

6155 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6155
Pompa hamulcowa 6155
6155
lpr 6155 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 6155 lpr
Pompa hamulcowa 6155 lpr
230.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6155, P30651

numer części:

6155

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 x 1 (3)
otwór Ø [mm]25,4
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
nr EAN8032928154857
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6155 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.8-2.8 09.95-03.10
numery OEM:
SEAT      7M3611019B
SEAT      7M3611019D

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6155 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6155 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.