Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Piaggio ZIP Zip 25 Base (SSL) (1996.01-1999.12) 1km » 6164 lpr
wybrany samochód: 
Piaggio Zip Zip 25 Base (ssl) (1996.01-1999.12) 1km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6164 LPR

6164 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6164
Pompa hamulcowa 6164
223.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6164, P30700

numer części:

6164

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]23,8
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
nr EAN8032928155205
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6164 LPR

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN, PARTNER TEPEE 1.2-Electric 04.08-
numery OEM:
PEUGEOT      4601V9
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6164 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6164 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.