Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi Q2 (GAB, GAG) SQ2 TFSI quattro (2018.08-???) 300km » 6168 lpr
wybrany samochód: 
Audi Q2 (gab, Gag) Sq2 Tfsi Quattro (2018.08-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6168 LPR

6168 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6168
Pompa hamulcowa 6168
6168
lpr 6168 Pompa hamulcowa
190.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6168, P30704

numer części:

6168

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]22,2
System hamulcowyBOSCH
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
nr EAN8032928155243
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6168 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 II, C3 II/HATCHBACK, C-ELYSEE, DS3, PEUGEOT 208 I, 208/HATCHBACK, 301 1.0-1.6LPG 09.09-
numery OEM:
PEUGEOT      4601X0

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6168 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6168 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.