Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 1.6 Ti (2004.07-2012.09) 115km » 6237 lpr
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii Turnier (da_, Ffs, Ds) 1.6 Ti (2004.07-2012.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6237 LPR

6237 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6237
Pompa hamulcowa 6237
6237
lpr 6237 Pompa hamulcowa
292.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6237, P30773

numer części:

6237

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1 (3)
MateriałAluminium
nr EAN8032928179850
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6237 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: LAND ROVER DEFENDER 2.2D-3.9 08.90-02.16
numery OEM:
LAND ROVER      LR013018
LAND ROVER      SJC100460
LAND ROVER      STC441
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6237 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6237 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.