Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Kia SORENTO IV (MQ4, MQ4A) 1.6 T-GDi Plug-in Hybrid AWD (2020.11-???) 265km » 6288 lpr
wybrany samochód: 
Kia Sorento Iv (mq4, Mq4a) 1.6 T-gdi Plug-in Hybrid Awd (2020.11-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6288 LPR

6288 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6288
Pompa hamulcowa 6288
252.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:4 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6288

numer części:

6288

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]26,99
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
MateriałAluminium
nr EAN8032928187138
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6288 LPR

Pompa hamulcowa (26,99mm) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER IV 2.4-3.8 02.00-12.08
numery OEM:
CHRYSLER      04721565AA
CHRYSLER      4721565AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6288 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6288 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.