Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 3.0 4WD (CW6W) (2010.09-2012.12) 230km » 6789 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Outlander Ii (cw_w) 3.0 4wd (cw6w) (2010.09-2012.12) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6789 LPR

6789 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6789
Pompa hamulcowa 6789
6789
lpr 6789 Pompa hamulcowa
193.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6789, P09725

numer części:

6789

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]28,57
nr EAN8032532026823
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6789 LPR

Pompa hamulcowa (28,57mm) pasuje do: IVECO DAILY II 2.5D/2.8D 05.91-05.99
numery OEM:
IVECO      60188878
IVECO      98434065
IVECO      99463713

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6789 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6789 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.