Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel ASCONA C (J82) 1.3 S (F11, M11, F68, M68) (1981.09-1988.08) 75km » ACP119 lucas electrical
wybrany samochód: 
Opel Ascona C (j82) 1.3 S (f11, M11, F68, M68) (1981.09-1988.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP119 LUCAS ELECTRICAL

ACP119 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,098.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

ACP119

Liczba otworów do mocowania:3
śr. koła pasowego [mm]:120
Ilość żeber:6
Ograniczenia producenta:SEIKO SEIKI SS121DN1
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 100

Status produktu: Normal
Liczba otworów do mocowania:3
śr. koła pasowego [mm]:120
Ilość żeber:6
Ograniczenia producenta:SEIKO SEIKI SS121DN1
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 100

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP119 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP119 12V SAAB
numery OEM:
SAAB      4071890
SAAB      4074787
SAAB      4318861
SAAB      4382478
SAAB      4382743
SAAB      4383600
SAAB      4632055
zamienniki:

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP119 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.