Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP217 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja wyprzedaż ACP217 LUCAS ELECTRICAL

ACP217 Kompresor, klimatyzacja wyprzedaż LUCAS ELECTRICAL
866.01 zł 600.14 zł
ilość produktu objętego promocją: 1
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP217

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:ZEXEL
śr. koła pasowego [mm]:125
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:
Produkt pełnowartościowy z wyprzedaży magazynowej. Oryginalne opakowanie produktu może być w nieznacznym stopniu podniszczone.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja wyprzedaż ACP217 LUCAS ELECTRICAL

Kompresor, klimatyzacja wyprzedaż ACP217 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Kompresor, klimatyzacja wyprzedaż ACP217 producenta LUCAS ELECTRICAL

VOLVO

30612681, 30613422, 30613432, 30613839, 30613908, 30632721, 30665342, 30899721, 8601631, 8603132, 8665290, 8684288, 9171321, 9171703

numery OEM:
VOLVO      30612681
VOLVO      30613422
VOLVO      30613432
VOLVO      30613839
VOLVO      30613908
VOLVO      30632721
VOLVO      30665342
VOLVO      30899721
VOLVO      8601631
VOLVO      8603132
VOLVO      8665290
VOLVO      8684288
VOLVO      9171321
VOLVO      9171703
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja wyprzedaż ACP217 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.