Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mg MGF (RD) 1.6 (2000.02-2002.03) 111km » ACP223 lucas electrical
wybrany samochód: 
Mg Mgf (rd) 1.6 (2000.02-2002.03) 111km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP223 LUCAS ELECTRICAL

ACP223 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
932.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Środa
:2 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numer części:

ACP223

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO
śr. koła pasowego [mm]:115
Ilość żeber:5
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:800
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:DENSO
śr. koła pasowego [mm]:115
Ilość żeber:5
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:800
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP223 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP223 12V TOYOTA YARIS
numery OEM:
TOYOTA      88310-52400
TOYOTA      88310-52401
TOYOTA      88310-52421

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP223 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.