Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen PASSAT B7 Furgon/kombi (365) 2.0 TDI BlueMotion (2010.08-2014.12) 170km » ACP272 lucas electrical
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B7 Furgon/kombi (365) 2.0 Tdi Bluemotion (2010.08-2014.12) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP272 LUCAS ELECTRICAL

ACP272 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,041.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

ACP272

Ograniczenia producenta:DENSO 10PA20C
śr. koła pasowego [mm]:140
Ilość żeber:5
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:210
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:DENSO 10PA20C
śr. koła pasowego [mm]:140
Ilość żeber:5
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:210
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP272 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP272 12V HONDA LEGEND
numery OEM:
HONDA      38810-PY3-023
HONDA      38810-PY3-043
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP272 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.