Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B904) 414 (904.012, 904.013, 904.612, 904.613) (1995.02-2006.05) 143km » ACP313 lucas electrical
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b904) 414 (904.012, 904.013, 904.612, 904.613) (1995.02-2006.05) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP313 LUCAS ELECTRICAL

ACP313 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
872.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

ACP313

Ograniczenia producenta:DENSO 5SE12C
śr. koła pasowego [mm]:100
Ilość żeber:5
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:120
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:DENSO 5SE12C
śr. koła pasowego [mm]:100
Ilość żeber:5
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:120
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP313 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP313 12V TOYOTA TOYOTA AVENSIS 2.0D-4D 116KM 03-08, COROLLA VERSO 2.0D-4D 04-
numery OEM:
TOYOTA      88310-05100
TOYOTA      88310-05101
TOYOTA      88310-05110
TOYOTA      88310-0F021

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP313 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.