Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 125 FWD (JV0C, JV0D, JV0H, JV0G, JV0J) (2011.02-???) 125km » ACP341 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Autobus (jv) 2.3 Dci 125 Fwd (jv0c, Jv0d, Jv0h, Jv0g, Jv0j) (2011.02-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP341 LUCAS ELECTRICAL

ACP341 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
715.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Czwartek
:4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP341

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DELPHI CVC
śr. koła pasowego [mm]:105
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:140
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:DELPHI CVC
śr. koła pasowego [mm]:105
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:140
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP341 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP341 12V MINI
numery OEM:
BMW      64521171210
BMW      64521171310
BMW      64526918122
MINI      11645610

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP341 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.