Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel CORSA F (P2JO) 1.2 (68) (2019.07-???) 101km » ACP961 lucas electrical
wybrany samochód: 
Opel Corsa F (p2jo) 1.2 (68) (2019.07-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP961 LUCAS ELECTRICAL

ACP961 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,168.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Czwartek
:1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP961

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:HCC VS-16E
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:119
Liczba otworów do mocowania:4
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:160

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:HCC VS-16E
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:119
Liczba otworów do mocowania:4
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:160

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP961 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
HYUNDAI      97701-2Y500
zamienniki:
8FK 351 001-301
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP961 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.