Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault LATITUDE (L70_) 1.5 dCi (L70R, L731) (2010.07-???) 110km » ACP999 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Latitude (l70_) 1.5 Dci (l70r, L731) (2010.07-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP999 LUCAS ELECTRICAL

ACP999 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
797.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

ACP999

Ograniczenia producenta:VISTEON VS16
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:120
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal
Ograniczenia producenta:VISTEON VS16
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:120
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP999 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1189359
FORD      1746701
FORD      1751973
FORD      1764088
FORD      1774907
FORD      1799468
FORD      1855762
FORD      1858388
FORD      AP31-19D629-BA
FORD      AP31-19D629-BB
FORD      AP3119D629BA
FORD      AP3119D629BB
FORD      AV11-19D629-AA
FORD      AV11-19D629-AB
FORD      AV11-19D629-AC
FORD      AV11-19D629-BA
FORD      AV11-19D629-BB
FORD      AV1119D629AA
FORD      AV1119D629AB
FORD      AV1119D629AC
FORD      AV1119D629BA
FORD      AV1119D629BB

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP999 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.