Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Iveco S-WAY AT260S40P CNG (2019-???) 400km » 152071760815 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco S-way At260s40p Cng (2019-???) 400km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 152071760815 MAGNETI MARELLI

152071760815 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
magneti marelli 152071760815
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:3 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154068868650, 71760815, OC486

numer części:

152071760815

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]132
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wymiar gwintuM 22X1,5
Średnica 1 [mm]72,5
Średnica 2 [mm]61
średnica zewnętrzna [mm]93,5
nr EAN8001063522548
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071760815 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju pasuje do: IVECO DAILY III; CITROEN JUMPER; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER 2.3D/2.8D 05.99-
numery OEM:
CITROËN      1109AS
CITROËN      1109Y6
CITROËN      1606267480
FIAT      504006145
FIAT      71753739
FIAT      8093784
IVECO      2992188
IVECO      500038746
IVECO      8093794
PEUGEOT      1109AS
PEUGEOT      1109Y5
PEUGEOT      1606267480

Zastosowanie Filtr oleju 152071760815 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071760815 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.