Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W, FV1A) (2014.09-???) 110km » 172100189010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 110 Fwd (fv0r, Fv0w, Fv1a) (2014.09-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła 172100189010 MAGNETI MARELLI

172100189010 Czujnik, prędkość obrotowa koła MAGNETI MARELLI
57.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:5 szt. wysyłka Czwartek
:5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MWSS189

numer części:

172100189010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu po prawej
nr EAN8050947018042
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła 172100189010 MAGNETI MARELLI

Czujnik ABS tył P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906); VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 1.8-3.5 04.06-
numery OEM:
AUDI      2E0 927 748 N
AUDI      2E0 927 748 T
MERCEDES-BENZ      906 540 42 17
MERCEDES-BENZ      906 905 09 01
MERCEDES-BENZ      A 906 540 42 17
MERCEDES-BENZ      A 906 905 09 01
SEAT      2E0 927 748 N
SEAT      2E0 927 748 T
SKODA      2E0 927 748 N
SKODA      2E0 927 748 T
VOLKSWAGEN      2E0 927 748 N
VOLKSWAGEN      2E0 927 748 T
VAG      2E0 927 748 N
VAG      2E0 927 748 T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła 172100189010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.