Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Volkswagen JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.2 TSI (2010.10-???) 105km » 313011313066 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta Iv (162, 163, Av3, Av2) 1.2 Tsi (2010.10-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313066 MAGNETI MARELLI

313011313066 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
253.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 7 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00066M

numer części:

313011313066

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]120
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]3
nr EAN8001063836584
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313066 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: BMW 3 (E30), 3 (E36), 3 (E46) 1.6-3.2 09.82-09.00
numery OEM:
BMW      1180504
BMW      1182842
BMW      1182843
BMW      16141180504
BMW      16141182842
BMW      16141182843
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313066 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.