Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 4.2 FSI quattro (2006.06-2010.07) 350km » 313011313152 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 4.2 Fsi Quattro (2006.06-2010.07) 350km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313152 MAGNETI MARELLI

313011313152 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
336.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00152M

numer części:

313011313152

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Rok prod. do200909
Rok prod. do200909
Rok prod. do200909
Rok prod. do200909
Rok prod. do200909
Rok prod. do200909
Rok prod. do200909
Rok prod. do200909
Wydatek [l/h]120
Ciśnienie robocze [bar]4
nr EAN8001063977607
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313152 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł, strona prawa) pasuje do: AUDI A8 D3, VW PHAETON 2.8-6.0 04.02-03.16
numery OEM:
VOLKSWAGEN      3D0919087G
VOLKSWAGEN      3D0919087L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313152 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.