Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Lada KALINA II Kombi (2194_) 1.6 (21942, 21947) (2013.11-2018.09) 98km » 352317100100 magneti marelli
wybrany samochód: 
Lada Kalina Ii Kombi (2194_) 1.6 (21942, 21947) (2013.11-2018.09) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317100100 MAGNETI MARELLI

352317100100 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317100100
Termostat układu chłodzenia 352317100100
352317100100
176.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 18.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0010

numer części:

352317100100

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
SpecyfikacjaWith Housing
Tryb pracyelektryczny
Temperatura otwarcia [°c]100
nr EAN8001063905587
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317100100 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (100°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, VW PASSAT B5.5 1.6/1.8/2.0 11.00-06.08
numery OEM:
VAG      06B.121.111D
VAG      06B.121.111G
VAG      06B.121.111H
VAG      06B.121.111K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317100100 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317100100 MAGNETI MARELLI:

WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.