Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mercedes-benz ACTROS MP4 / MP5 2524 LS (2011-???) 238km » 352317101610 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Actros Mp4 / Mp5 2524 Ls (2011-???) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317101610 MAGNETI MARELLI

352317101610 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317101610
Termostat układu chłodzenia 352317101610
352317101610
106.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0161

numer części:

352317101610

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
SpecyfikacjaWith Housing
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
Temperatura otwarcia [°c]88
nr EAN8001063995311
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101610 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, FORD MONDEO III, TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT TOURNEO, TRANSIT V363 2.0D-3.2D 01.00-
numery OEM:
FORD      BK3Q8A586AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101610 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101610 MAGNETI MARELLI:

WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.