Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Volvo FH12 FH 12/390 (2001-2005) 390km » 802000000038 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volvo Fh12 Fh 12/390 (2001-2005) 390km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802000000038 MAGNETI MARELLI

802000000038 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
365.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:4 szt.
: >10 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0038

numer części:

802000000038

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8050947082340
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000038 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI 1.6/1.6ALK/1.6LPG 05.03-05.15
numery OEM:
AUDI      06A133062AT
SEAT      06A133062AT
SKODA      06A133062AT
VOLKSWAGEN      06A133062AT
VAG      06A133062AT
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000038 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000038 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.