Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Volkswagen JETTA I (16) 1.5 D (1978.08-1980.07) 50km » 802009289501 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta I (16) 1.5 D (1978.08-1980.07) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802009289501 MAGNETI MARELLI

802009289501 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802009289501
Korpus przepustnicy 802009289501
802009289501
magneti marelli 802009289501 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 802009289501 magneti marelli
731.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

50CDDP9, AH0092895AI

numer części:

802009289501

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
nr EAN8001063577210
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802009289501 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C5 II, PEUGEOT 307, 407, 607 2.0/2.0D 03.02-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802009289501 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802009289501 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.