Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 805014203808 magneti marelli

Pompa wysokiego ciśnienia 805014203808 MAGNETI MARELLI

805014203808 Pompa wysokiego ciśnienia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 805014203808
Pompa wysokiego ciśnienia 805014203808
778.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

PHP4

numer części:

805014203808

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Jakość O.E. (Original)
Tryb pracy elektryczny
dla numeru OE 04E127027N
nr EAN 8050947006605

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 805014203808 MAGNETI MARELLI

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, Q2, SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON ST, TOLEDO IV, SKODA FABIA III, KAMIQ, KAROQ 1.0-1.4H 08.14-

Pompa wysokiego ciśnienia 805014203808 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa wysokiego ciśnienia 805014203808 producenta MAGNETI MARELLI

numery OEM:
VAG      04E127027L
VAG      04E127027N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 805014203808 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.