Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet (194AXB1B) (2005.06-2011.12) 120km » 943317421010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Fiat Croma (194_) 1.9 D Multijet (194axb1b) (2005.06-2011.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 943317421010 MAGNETI MARELLI

943317421010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 943317421010
Alternator 943317421010
293.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MARC1742

numer części:

943317421010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]85
nr EAN8001063641478
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 943317421010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 85A, odnowiony) pasuje do: FIAT 500, 500 C, BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO 1.1-1.4LPG 09.99-
numery OEM:
FIAT      46554404
FIAT      46748357
FIAT      51709131
FIAT      51714791
FIAT      51859038
LANCIA      46554404
LANCIA      46748357
LANCIA      51709131
LANCIA      51714791
LANCIA      51859038
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 943317421010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 943317421010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.