Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 G60 Syncro (1988.08-1997.05) 160km » A7F062MT magnum technology
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 1.8 G60 Syncro (1988.08-1997.05) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7F062MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7F062MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7F062MT
Mocowanie amortyzatora A7F062MT
A7F062MT
magnum A7F062MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7F062MT magnum
54.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7F062MT

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość1
parzyste numery artykułów12072
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem walcowym
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
nr EAN5901655199345
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7F062MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód P (z łożyskiem) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, FIAT BRAVA, BRAVO I, COUPE, TEMPRA, TIPO, LANCIA DEDRA, DELTA II 1.1-2.0 07.87-10.01
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7F062MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7F062MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.