Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Opel VECTRA C Kombi (Z02) 1.9 CDTI (F35) (2005.06-2008.08) 100km » A7G047MT magnum technology
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Kombi (z02) 1.9 Cdti (f35) (2005.06-2008.08) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7G047MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7G047MT Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7G047MT
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7G047MT
A7G047MT
magnum A7G047MT Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7G047MT magnum
77.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7G047MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
nr EAN5900427306035
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7G047MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: FORD USA PROBE II, KIA CARENS I, SHUMA, SHUMA I, SHUMA II, MAZDA 626 IV, MX-6 1.5-2.5 08.91-06.04
numery OEM:
KIA      0K2A1-34-380
KIA      0K2A1-34-380A
KIA      GA2A-34-380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7G047MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7G047MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.