Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Peugeot 308 SW I Furgon/kombi (4E_) 1.6 HDi (2008.01-2011.12) 90km » A80520MT magnum technology
wybrany samochód: 
Peugeot 308 Sw I Furgon/kombi (4e_) 1.6 Hdi (2008.01-2011.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, dół) A80520MT MAGNUM TECHNOLOGY

A80520MT Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, dół)  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A80520MT
Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, dół)  A80520MT
A80520MT
magnum A80520MT Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, dół)
Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, dół)  A80520MT magnum
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A80520MT

Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucieNa dole
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655278118
StanFabrycznie nowy
Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucieNa dole
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655278118
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, dół) A80520MT MAGNUM TECHNOLOGY

Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, dół) pasuje do: HYUNDAI IX55, SANTA FÉ II 03.06-12.12
numery OEM:
HYUNDAI      546332B000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, dół) A80520MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Podkładka sprężyny zawieszenia przód (L/P, dół) A80520MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.