
| System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| Parametr | SEOV30/12X196A |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
| Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
| nr EAN | 5900427324770 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator AG2134MT MAGNUM TECHNOLOGY
| TOYOTA | 48531 35 850 | |
| TOYOTA | 48531 3D 221 | |
| TOYOTA | 48531 3D 231 | |
| TOYOTA | 48531 60 500 | |
| TOYOTA | 48531 60 501 | |
| TOYOTA | 48531 60 502 | |
| TOYOTA | 48531 60 510 | |
| TOYOTA | 48531 60 532 | |
| TOYOTA | 48531 60 580 | |
| TOYOTA | 48531 60 591 | |
| TOYOTA | 48531 60 592 | |
| TOYOTA | 48531 69 495 | |
| TOYOTA | 48531 69 496 | |
| TOYOTA | 48531 69 497 | |
| TOYOTA | 48531 69 505 | |
| TOYOTA | 48531 69 525 | |
| TOYOTA | 48531 69 526 | |
| TOYOTA | 48531 69 527 | |
| TOYOTA | 48531 69 595 | |
| TOYOTA | 48531 69 605 | |
| TOYOTA | 48531 69 606 | |
| TOYOTA | 48531 69 607 | |
| TOYOTA | 48531 80 198 | |
| TOYOTA | 48531 80 466 | |
| TOYOTA | 48531 80 525 | |
| TOYOTA | 48531 80 653 | |
| TOYOTA | 48531 80 663 | |
| TOYOTA | 48531 80 688 | |
| TOYOTA | 48531 80 689 |
Zastosowanie Amortyzator AG2134MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator AG2134MT MAGNUM TECHNOLOGY:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.