Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1081 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1081 000S MAHLE

ACP 1081 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1081 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1081 000S
ACP 1081 000S
mahle ACP 1081 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1081 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1081 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1081 000S mahle
1,076.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 167.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

351133521, 70817709, 8FK 351 133-521

numer części:

ACP 1081 000S

dostawca:

MAHLE

ID kompresora DCW17B
Ograniczenia producenta Zexel
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 130
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń H/OR
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635035743

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1081 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B4, A6 C4, A8 D2, CABRIOLET B3, COUPE B3 2.2-2.8 01.90-09.02

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1081 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1081 000S producenta MAHLE

AUDI

4A0260805AD, 4A0260805AH, 4A0260805AB, 4A0260808AB, 8D0260805A

numery OEM:
AUDI      4A0 260 805 AD
AUDI      4A0 260 805 AH
AUDI      4A0260805AB
AUDI      4A0260808AB
AUDI      8D0260805A
VAG      4A0260805AB
VAG      4A0260805AD
VAG      4A0260805AH
VAG      4A0260808AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1081 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.