Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 55 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 55 000S MAHLE

ACP 55 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 55 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 55 000S
ACP 55 000S
mahle ACP 55 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 55 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 55 000S mahle
718.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 28.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

351126981, 72440494, 72440494AP, 8FK 351 126-981, ACP 55, ACP 55 000P

numer części:

ACP 55 000S

dostawca:

MAHLE

ID kompresora 7SBU16C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 4
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4009026971222

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 55 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A6 C4, A6 C5, A8 D2, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 03.94-03.08

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 55 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 55 000S producenta MAHLE

AUDI

8D0260805B, 8D0260805J, 8D0260805P, 8D0260805Q, 8D0260805R, 8D0260805RX, 8D0260808

VOLKSWAGEN

8D0260805B, 8D0260805J, 8D0260805P, 8D0260805Q, 8D0260805R, 8D0260805RX, 8D0260808

SKODA

8D0260805B, 8D0260805J, 8D0260805RX, 8D0260808

numery OEM:
AUDI      8D0 260 805 B
AUDI      8D0 260 805 J
AUDI      8D0 260 805 P
AUDI      8D0 260 805 Q
AUDI      8D0 260 805 R
AUDI      8D0 260 805 RX
AUDI      8D0 260 808
SKODA      8D0260805B
SKODA      8D0260805J
SKODA      8D0260805RX
SKODA      8D0260808
VOLKSWAGEN      8D0260805B
VOLKSWAGEN      8D0260805J
VOLKSWAGEN      8D0260805P
VOLKSWAGEN      8D0260805Q
VOLKSWAGEN      8D0260805R
VOLKSWAGEN      8D0260805RX
VOLKSWAGEN      8D0260808
VAG      8D0 260 805 J
VAG      8D0260805B
VAG      8D0260805P
VAG      8D0260805Q
VAG      8D0260805R
VAG      8D0260805RX
VAG      8D0260808
FAW-AUDI      8D0 260 805 B
FAW-AUDI      8D0 260 805 J
FAW-AUDI      8D0 260 805 P
FAW-AUDI      8D0 260 805 Q
FAW-AUDI      8D0 260 805 R
FAW-AUDI      8D0 260 805 RX
FAW-AUDI      8D0 260 808
SVW      8D0 260 805 B
SVW      8D0 260 805 J
SVW      8D0 260 805 P
SVW      8D0 260 805 Q
SVW      8D0 260 805 R
SVW      8D0 260 805 RX
SVW      8D0 260 808
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 55 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.