Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Renault 19 II Chamade (L53_) 1.4 (532) (1992.04-1995.12) 58km » AD 160 000S mahle
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii Chamade (l53_) 1.4 (532) (1992.04-1995.12) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 160 000S MAHLE

AD 160 000S Osuszacz klimatyzacji, BEHR MAHLE
105.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

351196601, 70818379, 8FT 351 196-601

numer części:

AD 160 000S

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez włącznika ciśnieniowego
nr EAN4057635042444
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 160 000S MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: PORSCHE 911, 911 TARGA 3.0/3.3 03.74-06.87
numery OEM:
PORSCHE      911.573.139.01
PORSCHE      911.573.939.02
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 160 000S MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.