Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën C4 II (NC_) 1.2 THP 110 (NCHNZ6, NCHNV6) (2015.02-2017.12) 110km » OC 1253 mahle
wybrany samochód: 
Citroën C4 Ii (nc_) 1.2 Thp 110 (nchnz6, Nchnv6) (2015.02-2017.12) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 1253 MAHLE

OC 1253 Filtr oleju MAHLE
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:8 szt.
:10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numery handlowe:

72375504

numer części:

OC 1253

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj gwintuz gwintem calowym
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]68,0
Wysokość [mm]66
Gwintowana złączka3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]64,0
Średnica 3 [mm]56,0
Moment dokręcenia [Nm]16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 4
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 1253 MAHLE

numery OEM:
GMC      25067035
GMC      93156662
GMC      93167825
GMC      93193705
GMC      95599746
GMC      96565412
OPEL      4708878
OPEL      4711189
OPEL      93167825
OPEL      93193705
OPEL      95599746
VAUXHALL      91112084
VAUXHALL      91149479
VAUXHALL      93167825
VAUXHALL      93193705
VAUXHALL      95599746
CHEVROLET      16510A73020000
CHEVROLET      25183779
CHEVROLET      96325703
CHEVROLET      96565412
CHEVROLET      96570765
DAEWOO      1651073013
DAEWOO      1651073013000
DAEWOO      16510A73020000
DAEWOO      1651A73013000
DAEWOO      25183779
DAEWOO      96325703
DAEWOO      96565412
DAEWOO      96570765
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OC 1253 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.