Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 204 mahle

Filtr oleju OC 204 MAHLE

OC 204 Filtr oleju MAHLE
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:5 szt.
:7 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numery handlowe:

77493760

numer części:

OC 204

dostawca:

MAHLE

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,2
Wysokość [mm] 81
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 204 MAHLE

numery OEM:
FORD      1498024
FORD      5000187
FORD      5014515
FORD      A720X6714RA
FORD      A85SU6714A
FORD      BFL41
FORD      EFL56
OPEL      0650367
OPEL      3430499
OPEL      650354
OPEL      650354/6
OPEL      6503546
OPEL      650356
OPEL      650367
OPEL      93156306
VAUXHALL      650367
VAUXHALL      7984235
VAUXHALL      7984718
VOLVO      1266186-2
VOLVO      1266286
VOLVO      12662862
VOLVO      1266388
VOLVO      266286
VOLVO      3517857
VOLVO      35178573
VOLVO      418432
VOLVO      4184321
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OC 204 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.