Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel ASTRA G liftback (T98) 2.0 16V (F08, F48) (1998.02-2005.01) 136km » OC 217 mahle
wybrany samochód: 
Opel Astra G Liftback (t98) 2.0 16v (f08, F48) (1998.02-2005.01) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 217 MAHLE

OC 217 Filtr oleju MAHLE
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

78723199

numer części:

OC 217

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]65,5
Wysokość [mm]87
Gwintowana złączka3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]62,9
Średnica 3 [mm]54,5
Moment dokręcenia [Nm]16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 4
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 217 MAHLE

numery OEM:
AUDI      JJ9091510002
DAIHATSU      1560187110
DAIHATSU      1560187202
FORD      5027150
FORD      920X6714BA
FORD      EFL488
ISUZU      20M01R2251
NISSAN      15208-53J0A
NISSAN      1520853J00
NISSAN      1520853J01
NISSAN      1520860U01
NISSAN      1520870J00
NISSAN      1520870J00XX
NISSAN      1520870J01
NISSAN      1520870J0A
NISSAN      15208BX00A
SUBARU      1651051A01
TOYOTA      1560016011
TOYOTA      1560176008
TOYOTA      156017600871
TOYOTA      9008091210
TOYOTA      90915-CA001
TOYOTA      90915-YZZF1
TOYOTA      9091503004
TOYOTA      9091510002
TOYOTA      9091510004
TOYOTA      90915TA002
TOYOTA      90915YZZA1
TOYOTA      90915YZZE2
VOLVO      8614745
VAG      JJ9091510002
LOTUS      B120E6277S
LEXUS      9008091210
LEXUS      9091510004
LEXUS      90915YZZA1
LEXUS      90915YZZF1
LEXUS      90915YZZJ2
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OC 217 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.