Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 DI (GG14) (2002.08-2007.08) 121km » OC 273 mahle
wybrany samochód: 
Mazda 6 Hatchback (gg) 2.0 Di (gg14) (2002.08-2007.08) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 273 MAHLE

OC 273 Filtr oleju MAHLE
52.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.
:8 szt. wysyłka Środa
:8 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

78484537

numer części:

OC 273

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]94,0
Wysokość [mm]131
Gwintowana złączka1"-12UNF
Średnica 2 [mm]72,0
Średnica 3 [mm]65,0
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 2
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 273 MAHLE

numery OEM:
FORD      1112651
FORD      1952899
FORD      1960263
FORD      EFL901
FORD      YL4J6714BA
ISUZU      8973127400
ISUZU      97312740
NISSAN      1520820N00
NISSAN      1520820N01
NISSAN      1520820N02
NISSAN      1520820N03
NISSAN      1520820N10
NISSAN      1520820N1A
NISSAN      1520820W10
NISSAN      1520840L00
NISSAN      1520840L01
NISSAN      1520840L02
OPEL      0649019
OPEL      649019
OPEL      97312740
VAUXHALL      97312740
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OC 273 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.