Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D (KA4T) (2005.11-2015.12) 136km » OC 274 mahle
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 / Triton (ka_t, Kb_t) 2.5 Di-d (ka4t) (2005.11-2015.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 274 MAHLE

OC 274 Filtr oleju MAHLE
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

78484552

numer części:

OC 274

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]96,5
Wysokość [mm]127
Gwintowana złączkaM26x1,5-6H
Średnica 2 [mm]76,0
Średnica 3 [mm]68,0
Moment dokręcenia [Nm]20
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 274 MAHLE

numery OEM:
FORD      E57A6A650BA
FORD      E5TZ6731A
MAZDA      VSY114302
MAZDA      VSY114302A
MAZDA      VSY114302B
MAZDA      VSY314302
MITSUBISHI      1230A045
MITSUBISHI      1230A045C
MITSUBISHI      1230A114
MITSUBISHI      1230A186
MITSUBISHI      MD039782
MITSUBISHI      MD069782
MITSUBISHI      MD184086
MITSUBISHI      MD189881
MITSUBISHI      MD326489
MITSUBISHI      MZ690071
MITSUBISHI      MZ690411
MITSUBISHI      MZ690903
MITSUBISHI      TS200006
TOYOTA      1560178010
HYUNDAI      2630042000
HYUNDAI      2630042010
HYUNDAI      2630042020
KIA      NVS0114320
KIA      OVS0114302
PROTON      PC121101
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OC 274 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.