Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel CORSA C Furgon/hatchback (X01) 1.7 DTI 16V (F08, W5L) (2000.09-2003.07) 75km » OC 281 mahle
wybrany samochód: 
Opel Corsa C Furgon/hatchback (x01) 1.7 Dti 16v (f08, W5l) (2000.09-2003.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 281 MAHLE

OC 281 Filtr oleju MAHLE
94.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:9 szt.
:9 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numery handlowe:

79817784

numer części:

OC 281

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]76,0
Wysokość [mm]203
Gwintowana złączkaM24x2
Średnica 2 [mm]71,0
Średnica 3 [mm]62,0
Moment dokręcenia [Nm]10
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 1
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 281 MAHLE

numery OEM:
AUDI      077115561
AUDI      077115561C
AUDI      077115561E
AUDI      077115561G
AUDI      077155561C
VAG      077115561
VAG      077115561C
VAG      077115561E
VAG      077115561G
VAG      077155561C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OC 281 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.