Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 479 mahle

Filtr oleju OC 479 MAHLE

OC 479 Filtr oleju MAHLE
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

76824213

numer części:

OC 479

dostawca:

MAHLE

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,0
Wysokość [mm] 120
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 479 MAHLE

numery OEM:
AUDI      0003945577
CHRYSLER      00K05003558AB
CHRYSLER      04720364
CHRYSLER      04778838
CHRYSLER      04781452AA
CHRYSLER      04781452BB
CHRYSLER      05003558AA
CHRYSLER      05003558AB
CHRYSLER      4720364
CHRYSLER      4778838
CHRYSLER      5003558AA
CHRYSLER      5003558AB
CHRYSLER      K04781452AA
CHRYSLER      K04781452BB
CHRYSLER      K05003558AA
DODGE      4781452BB
FIAT      0060553431
FIAT      0060808974
FIAT      46795125
FIAT      60553431
FIAT      60808974
FIAT      71736168
FORD      1037678
FORD      978M6714C3A
FORD      E1EE6714AA
FORD      E9EE6714A1B
FORD      EFL801
FORD      FL-400-S
FORD      FL2005
FORD      FL400A
FORD      T101982
GMC      90542344
MAZDA      CA0214302
MAZDA      CA0214302A
MAZDA      F8CZ6731AA
MAZDA      YF0914302
MAZDA      YF0914302A
MAZDA      ZZM1-23-802A
OPEL      0649015
OPEL      41152006F
OPEL      5650314
OPEL      649000
OPEL      649015
OPEL      90542344
OPEL      91155611
VAUXHALL      91153945
VAUXHALL      91155611
VAG      0003945577
JEEP      4781452AA
JEEP      4781452BB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OC 479 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.