Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Lancia YPSILON (843_) 1.3 D Multijet (843.AXF11, 843.AXF1A, 843.AXM11,... (2006.09-2011.12) 75km » OC 77 mahle
wybrany samochód: 
Lancia Ypsilon (843_) 1.3 D Multijet (843.axf11, 843.axf1a, 843.axm11,... (2006.09-2011.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 77 MAHLE

OC 77 Filtr oleju MAHLE
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

77021272

numer części:

OC 77

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Artykuł wychodzący
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]93,2
Wysokość [mm]81
Gwintowana złączkaM22x1,5
Średnica 2 [mm]72,0
Średnica 3 [mm]62,0
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 2
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 77 MAHLE

numery OEM:
FORD      5007222
FORD      5010965
FORD      A800X6714JA
FORD      A830X6714FA
FORD      EFL151
GMC      93156201
HONDA      15000689004
HONDA      15400689003
HONDA      15400689004
HONDA      15400689014
HONDA      15400689405
HONDA      15400PA6003
HONDA      15400PA6004
HONDA      15400PA6005
HONDA      15400PA6010
HONDA      15400PA6305
HONDA      15400PA6405
HONDA      15400PA6506
HONDA      15400PA6F01
ISUZU      8943604181
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OC 77 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.